Základní škola Šumperk, 8.května

  • Domů
  • Kontakty
    • Kontakty
    • Pracovníci školy
    • Telefonní seznam
  • Dokumenty
    • Školní vzdělávací program
    • Školní řád
    • Školní preventivní strategie + Preventivní program
    • Program poradenských služeb
    • Koncepce výuky cizích jazyků
    • Výroční bulletiny
    • Výroční zprávy
    • Inspekční zprávy
    • Dotazníková šetření
    • Dotazníky
    • Formuláře
    • Strategický plán rozvoje školy
  • Škola
    • Rezervace učeben a tabletů
    • Organizace školního roku 2024/2025
    • Zvonění
    • Termíny třídních schůzek a konzultací
    • Profil zadavatele
    • Učitelé
    • Projekty
    • Historie budovy
    • Klub rodičů KRAS, z.s. a stanovy
  • Časopis Alfonz
  • Stravovna
    • Jídelníček
    • Úřední hodiny a kontakty
    • Přihláška ke stravování
    • Ceny stravného a množství pokrmů
    • Informace pro strávníky
    • Dietní stravování
    • Vnitřní řád školní jídelny
  • Školní družina a klub
    • Roční plán akcí
    • Rozdělení dětí
    • Úplata za vzdělávání v ŠD a ŠK
  • ICT
    • Webový emailový klient
    • Domácí příprava na počítači
    • Přihlášení ve škole
    • Síťové disky
    • Konfigurace poštovního klienta
    • ICT plán školy
  • VP školy
  • Suplování
  • Proč právě na Hluchák?
Vyhledávání klíčových slov
Základní škola Šumperk, 8.května
  • Domů
  • Kontakty
    • Kontakty
    • Pracovníci školy
    • Telefonní seznam
  • Dokumenty
    • Školní vzdělávací program
    • Školní řád
    • Školní preventivní strategie + Preventivní program
    • Program poradenských služeb
    • Koncepce výuky cizích jazyků
    • Výroční bulletiny
    • Výroční zprávy
    • Inspekční zprávy
    • Dotazníková šetření
    • Dotazníky
    • Formuláře
    • Strategický plán rozvoje školy
  • Škola
    • Rezervace učeben a tabletů
    • Organizace školního roku 2024/2025
    • Zvonění
    • Termíny třídních schůzek a konzultací
    • Profil zadavatele
    • Učitelé
    • Projekty
    • Historie budovy
    • Klub rodičů KRAS, z.s. a stanovy
  • Časopis Alfonz
  • Stravovna
    • Jídelníček
    • Úřední hodiny a kontakty
    • Přihláška ke stravování
    • Ceny stravného a množství pokrmů
    • Informace pro strávníky
    • Dietní stravování
    • Vnitřní řád školní jídelny
  • Školní družina a klub
    • Roční plán akcí
    • Rozdělení dětí
    • Úplata za vzdělávání v ŠD a ŠK
  • ICT
    • Webový emailový klient
    • Domácí příprava na počítači
    • Přihlášení ve škole
    • Síťové disky
    • Konfigurace poštovního klienta
    • ICT plán školy
  • VP školy
  • Suplování
  • Proč právě na Hluchák?
  • Informace

MŠMT: Informace k provozu škol od 27.2.

by Dagmar Ondráčková · 01.03.2021

Titulní stránka ⁄ Aktuality ⁄ Informace k provozu škol a školských zařízení…
 
 

Informace k provozu škol a školských zařízení od 27. února

koronavirus-vykricnik
Vláda na svém jednání 26. února 2021 rozhodla vzhledem k vážné aktuální epidemické situaci o dalších změnách v provozu škol a školských zařízení od 27. února 2021.

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci vláda ČR dne 26. února 2021 přijala krizové opatření č. 200 (dostupné ZDE), kterým se nad rámec dosavadních opatření: 

ZAKAZUJE OSOBNÍ PŘÍTOMNOST:

  • dětí v mateřské škole
  • dětí v přípravné třídě
  • žáků 1. a 2. ročníků základní školy
  • žáků prvního stupně základní školy, pokud jsou zařazeni do třídy společně se žáky 1. nebo 2. ročníků základní školy
  • dětí v přípravném stupni základní školy speciální
  • žáků v základních školách nebo třídách zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
  • žáků v oboru vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
  • ve zbývajících školních klubech a družinách, které mohly být v určitých specifických případech v provozu

Základní a střední školy poskytují těmto dětem nebo žákům vzdělávání distančním způsobem. Mateřská škola poskytuje vzdělávání distančním způsobem dětem, pro které je předškolní vzdělávání povinné. Metodika ke vzdělávání dětí distančním způsobem bude mateřským školám zaslána začátkem příštího týdne.

Dětem ve věku od 2 do 10 let, jejichž zákonní zástupci jsou pracovníky vybraných profesí nezbytných pro chod státu, může být poskytována péče v určených školách a školských zařízeních, viz krizové opatření č. 212 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).

OŠETŘOVNÉ: rodiče můžete pro informace o ošetřovném odkázat např. zde: https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu. Podle nových pravidel škola již nevyplňuje žádné potvrzení.

I NADÁLE JE POVOLENA PŘÍTOMNOST:

  • dětí v mateřských školách při zdravotnickém zařízení
  • žáků základních škol při zdravotnickém zařízení
  • žáků škol zřízených při zařízeních pro výkon ústavní výchovy nebo ochranné výchovy
  • žáků škol zřízených Ministerstvem spravedlnosti
  • při praktickém vyučování a praktické přípravě žáků a studentů zdravotnických oborů ve zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních služeb
  • při individuálních konzultacích dětí, žáků v základním vzdělávání a žáků a studentů ve středním a vyšším odborném vzdělávání 

A NADÁLE JE POVOLENO:

  • konání přijímacích zkoušek, závěrečných zkoušek, maturitních zkoušek, absolutorií a mezinárodně uznávaných zkoušek, a to bez omezení počtu osob
  • konání zkoušek na vyšších odborných školách za účasti nejvýše 10 osob
  • konání komisionálních opravných a komisionálních náhradních zkoušek na středních školách a v konzervatořích
  • ubytovávat ve školských výchovných a ubytovacích zařízeních žáky a studenty, kteří nemají na území České republiky jiné bydliště a žáky a studenty, kteří se mohou účastnit prezenční výuky podle krizového opatření,
  • konat státní jazykové zkoušky za účasti nejvýše 10 osob

Z obecného zákazu pohybu mezi okresy je mimo dalších i výjimka pro cesty za účelem účasti na vzdělávání včetně praxí a na zkouškách. Tedy je výjimka pro cesty za takovým vzděláváním (praxí) nebo zkouškami, které je možné v souladu s krizovými opatřeními nadále konat. Všem osobám, které dosáhly věku alespoň 15 let a využívají této výjimky, je nařízeno prokázat důvodnost využití výjimky písemným dokladem nebo čestným prohlášením s uvedením konkrétního důvodu výjimky, viz krizové opatření č. 216 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).

Mohlo by vás zajímat...

  • Schůzka rodičů nových žáků

    08.09.2023

  • Výborné výsledky – škola od 1.9. 2024

    26.03.2024

  • Informace o výběrových menu

    30.08.2019

Odkazy:

  • Další příspěvek Matematický klokan
  • Předchozí příspěvek Škola od 4.1.2021
--.--.----
--:--:--

Škola OnLine – EŽK

Odkaz na ŠkolaOnline ŠkolaOnline Logo

Nejbližší akce

  1. Výlet, 6.A

    17.06.2025
  2. Návštěva knihovny, 1.B

    17.06.2025 @ 10:00 - 11:00
  3. Výlet 8.A

    18.06.2025
  4. Noc ve škole, 3.BC

    19.06.2025 - 20.06.2025
  5. Výlet 8.A s nocováním ve škole

    19.06.2025

Zobrazit všechny Akce

Rubriky

Úřední deska

  • Zapsaní žáci do 1. třídy školního roku 2025 / 2026

  • Velikonoční prázdniny a ŠD

  • Zápis do 1. tříd 2025 – jak na to

  • Ceny stravného od 1.2. 2025

  • Jarní prázdniny a ŠD

Informace

  • Schůzka rodičů budoucích prvňáčků

  • Sbírka na pomoc zvířecímu útulku

  • Konzultační den, čtvrtek 15.5. 2025

  • Provoz víceúčelového hřiště záhájen 1.4.2025

  • Platby kroužků ŠK a školní družiny

  • Prohlášení o přístupnosti

Základní škola Šumperk, 8.května © 2025. All Rights Reserved.

Powered by  - Designed with the Hueman theme