Základy - senzor světla

Program v Javě

import lejos.nxt.*;

public class zvuktest
{
  // Hlavní program:
  public static void main (String[] aArg)
  throws Exception
  {	
	// Vytvoříme novou instanci třídy LightSensor
	// na portu 3.  
	LightSensor svetlo1 = new LightSensor(SensorPort.S3);  
	// Zapneme zdroj světla pro meření odraženého světla:
	svetlo1.setFloodlight(true); 
	// Čteme a zobrazujeme stav senzoru svetlo1:
	while (true) {
		LCD.clear();
		LCD.drawString("Intenzita svetla: " + svetlo1.readValue() + " %",0,2);  
		// Pokud stiskneme tlačítko ESCAPE, program skončí.
		if  (Button.ESCAPE.isPressed())     
			System.exit(1);
		Thread.sleep(200);                
	} // Konec sekvence příkazů nekonečného cyklu  
  } // konec metody main
} // konec třídy